אלאקסה [חדש]
מוסלם   שבת, 12/01/2008 שעה 4:19
כתבה מענינת אבל לצערי אתם נופלים תמיד בכמה טעיות בהבנת האסלאם וקדושת '' אלאקסה '' למוסלמים וכולי תקווה שתקראו בעיון את ההסבר הבא <
קודם כל לפי עקרונות האיסלאם כל הנבאיים ושליחים ובכל הזמנים נשלחו אל עמיהם להביא אותם לאותה אימונה ב '' אללה האחד והיחיד- לפי אימונה זו בשבילינו כולם מוסלמים .אפילו דאווד '' שאתם קוראים לו דוד המלך הוא נביא וכל הנבאיים של בני ישראל ,
בכתבה טענת ש''ירושלים '' לא מוזכרת בספר היסוד של דתם אפילו פעם אחת'' אבל כמה שורות אחר כך הזכרת את הפסוק מהקואאן אשר במפורש מזכיר את ''המסגד הרחוק '' שהוא מסגד אלאקסה וכן כן הוא נקרא מסגד אפילו לפני ששוחרר על ידי המיסלמים , מה שמחזק את אמונתנו באסלאם הנבאיים ,
ולידעתך אפילו בחייו של הנביא מוחמד נסה לשחרר את מסגד אלאקסה וזו היתה אחרון המערכות בחייו '' מערכת תבוק ''
ועוד נקודה -- נכון אנו מאמינים שבאחרית הימים יהי'' מסגד אלאקסה '' מקום אסיפת כל בני אדם אשר יקומו לתחיה וישלחו מכאן לשמים '' ארד אלמחשר ואלמנשר '' אבל לא הנביא מוחמד שיישפוט לא ולא השופ אז הוא '' אללה '' הצדק בידו והחוכמה והוא רק יודע מי צודק ומי לא ,
מצטער על הלשון , אבל היתי שמח אילו רק תדיקו יותר במה שאתם כותבים ולא בושה לשאול ?
[הגב על תגובה זו]   [קישור ישיר לתגובה זו]            

אלאקסה [חדש]
אורי קציר   שבת, 12/01/2008 שעה 9:09
בתגובה למוסלם
אתר אישי
ככל שזכור לי מקריאת הקוראן המילה ''ירושלים'' אינה מוזכרת, ובעניין זה תגובתך אינה סותרת את הנאמר בטקסט. שנית, מסגד אל-אקצא הוקם הרבה אחרי מות מוחמד, כך שממילא לא היה שם קודם לכן והפרשנות שזיהתה את המקום בירושלים עם התחנה במסע הנביא המוזכרת בקוראן מאוחרת בהרבה. מכל מקום, מעולם לא נטען בקוראן כי מסגד אלקצא מצוי בירושלים. אם היה נטען כך במפורש, היה יסוד כלשהו לטענתך.

מלבד זאת, אתה מערבב כאן אמונה עם היסטוריה. האמונה יכולה להקיף כל עניין וכל צירוף נסיבות ולהתעלם ממעשיות היתכנותם. ההיסטוריה מבקשת לתעד כל טענה ולנסות להוכיח שיש לה אכן סימוכין בעובדות.
[הגב על תגובה זו]   [קישור ישיר לתגובה זו]            

אלאקסה [חדש]
רמי ניר   שבת, 12/01/2008 שעה 22:28
בתגובה לאורי קציר
כדאי לתת את הדעת על מה ולמה מערבב המגיב מוסלם אמונה והיסטוריה, הלא אין הוא מוציא את עצמו להיות נבדל מכלל המוסלמים המאמינים באל האחד ''אללה'' והלא הוא האל ''אללה'' יוצר את ההיסטוריה...

אמנם קיים אבסורד מעצם המריבה בין שלושת הדתות (היהדות האסלם והנצרות) כאשר לשלושתן ברור כי יש רק אל אחד ויחיד חי וקיים ואין בילתו - וכאשר לשלושת הדתות גירסה שווה לעניין ''תחיית המתים''...

הלא מתחייב כי ''אללה'' הוא ''יהוה'' הוא ''אלהי ישראל'' הוא אלהי הנוצרים מולידו של ''ישו'' הבן...

ואכן, אבסורד זה הוליד התכחשות איסלמית הנקראת ''התנגדות'' וזו מעוררת רוח של פעילות טרור הצוברת תאוצה אל מלחמה בלתי נמנעת...

המסקנה - הגורל חזק יותר מהשכל של האדם...
עם זאת, למרות ההתכחשות וההתנגדות על כל גווניה (כולל חילונית) - מכתיב הגורל הוא אותו אל אחד ויחיד חי וקיים ואין בילתו...
[הגב על תגובה זו]   [קישור ישיר לתגובה זו]            

[חזור לדיון]
מאמר אורח צור קשר על האתר חזור לעמוד הראשי קישורים תנאי שימוש אקסטרה תיק העיתונות של אפלטון
RSS כל הדיונים המתמשכים ספר אורחים עזרה טכנית לוח ימי ההולדת של הבלוגוספירה מקלדת וירטואלית ארכיון חפש באתר
כל הזכויות שמורות © אורי קציר 2004-2010