 |
|
עדו
יום ג', 09/03/2010 שעה 9:28
בתגובה לדפנה
|
|
|
יכול להיות שכפר קאסם הוא חריג - אני מעוניין שישאר כך, בטוח שהמצילים מחברון הם החריג בצד השני - אני מעוניין לחזק את זה. בהתחלה כתבתי על הטבח בחברון שסבא שלי ניצל ממנו והשארתי את התגובה כפי שהיא, אחר כך התווספו תגובות צדקניות שמסבירות איך הטבח הזה מסביר בדיוק מה המסקנה לגבי הערבים היום וזה כבר גרם לי להזכיר את הצד השני. כשהייתי ילד חשבתי בדיוק כמוך וכמו שרי - ידעתי שהערבים נוקטים בטרור ואנחנו לא - לא נכון, הפטנט של פצצה בשוק מלא אנשים שייך בכלל לאצ''ל, ידעתי שתמיד הושטנו יד לשלום והערבים דחו אותנו - לא נכון, ב71 סעדאת הציע שלום ואנחנו דחינו אותו בבוז, ידעתי תמיד שרק הערבים מפציצים ישובים אזרחיים (הייתי תחת הפגזה כזאת ב73) מסתבר שגם תושבי העיר המצרית סואץ יודעים לספר כמה סיפורים משלהם. רצח שבויים- תמיד חשבתי שזה משהו שרק ערבים עושים (היה לי בבית את אלבום הניצחון עם התמונה של שיריונר משקה שבוי ערבי מהמימיה שלו) מסתבר שגם אנחנו - תשאלי את תא''ל בירו. ידעתי שערביי ישראל ברחו כדי לפנות מקום לצבא הירדני שישמיד את ישראל , מסתבר שלערביי לוד ורמלה 'עזרו' קצת ושתושבי הכפר הערבי זכריה גורשו מבתיהם ב1950 ,שנתיים אחרי שהמדינה כבר היתה קיימת. ולגבי הרצחנות הפנימית שאת מדברת עליה, אז ותיקי האצ''ל מזכירים עד היום את הסזון ואלטלנה , אני מצידי השתתפתי בשתי הפגנות של השמאל שנגמרו ברצח של אנשי שמאל על ידי קנאי הימין, אבל מה שנכון נכון, יש פחות רצח ואלימות מהצד היהודי גם בסיכסוכים עם האוייב וגם בסיכסוכים פנימיים, מסיבה אחת - כי אני ושכמותי דואגים שכך יהיה , אם להאמין למה שאני שומע בשווקים מאנשי ימין אז לו זה היה תלוי בהם לא היה שום הבדל בינינו ובין השכנים שלנו. |
[הגב על תגובה זו]
[קישור ישיר לתגובה זו]
|
|